Ovo je lista najboljih sajtova i Youtube kanala za učenje digitalnog marketinga.

Ako zeliš da poboljšaš svoje veštine digitalnog marketinga onda će ti ova lista biti od velike koristi.

Hajde da krenemo.

Najbolji besplatni i plaćeni kursevi za učenje digitalnog marketinga

  1. Google Kursevi Digitalnog Marketinga (Besplatan kurs)

Google sertifikat za digitalni marketing je definitivno vredan mnogo više nego što košta(besplatan je). To je odličan kurs koji treba da slediš ako želiš da se probiješ u digitalni marketing. Nudi ga Google, besplatan je i akreditovan od Open Univerziteta i drugih organizacija.

Znamo da traženje i istraživanje pravog onlajn kursa za ulaganje može biti neodoljivo i mentalno iscrpljujuće. Postoji toliko mnogo opcija u digitalnom svetu. Ali ovi onlajn kursevi su zaista najefikasniji način da unaprediš svoje znanje i veštine digitalnog marketinga.

U ovom tekstu proći ćemo dublje u Google sertifikat za digitalni marketing kako bi mogao/la da odlučiš da li ti odgovara. U ovom pregledu ćeš saznati sve što treba da znaš o Google Marketing sertifikatu.

Proći ćemo kroz to šta ovaj kurs podrazumeva, potrebnom vremenu i novcu, kako se isporučuje, njegovim karakteristikama i prednostima i kako da dobiješ Google sertifikat za digitalni marketing za tvoj rezime.

Šta je Google sertifikat za digitalni marketing?

Google sertifikat za digitalni marketing je sertifikat koji dodeljuje Google nakon uspešnog ispunjavanja uslova kursa “Osnove digitalnog marketinga”. Sertifikat je akreditovan od strane Interactive Advertising Bureau Europe i Open Univerziteta.

To je osnovni, ali dobro zaokružen kurs za one koji žele da nauče osnove digitalnog marketinga ili čak da usavrše svoje veštine i znanje digitalnog marketinga.

  1. Semrush Akademija (Besplatni kursevi)

Semrush je kompanija koja stoji iza jednog od najuspešnijih alata za digitalni marketing. Da bi bolje služili svojim korisnicima i publici, napravili su akademiju sa brojnim besplatnim kursevima digitalnog marketinga.

Njihovi kursevi pokrivaju sve discipline digitalnog marketinga uključujući:

Glavni jezik kursa je engleski, ali mnogi kursevi su dostupni i na španskom.

Registracija je besplatna, a po završetku kursa i ispita dobijaš sertifikat.

Materijal za kurs uključuje video i tekst, a sve kurseve predaju renomirani profesionalci za digitalni marketing.

Oni pokrivaju i osnovne i napredne koncepte i dok su neki kursevi specifični za korišćenje Semrush-a, postoje kursevi koji pokrivaju opšte koncepte kao što su osnove SEO-a, osnove PPC-a, tehnički SEO i marketing na društvenim mrežama.

Zašto se upisati na ovaj kurs?

Lepa stvar u vezi sa ovim kursevima je što ih predaju stručnjaci iz industrije i osim što objašnjavaju različite koncepte, oni te takođe uče kako se oni mogu primeniti u praksi.

Pored toga, naučićeš kako da pravilno koristiš Semrush i to može povećati tvoje šanse za pokretanje uspešnih digitalnih marketinških kampanja.

  1. HubSpot Kursevi Digitalnog Marketinga(Besplatni kursevi)

Još jedna opcija da naučiš digitalni marketing na internetu i dobiješ sertifikat od strane renomirane kompanije je Hubspot Digital Academy.

Hubspot je jedna od vodećih kompanija u industriji digitalnog marketinga sa nizom alata uključujući CRM, SEO alate, marketing sadržaja i prodaju.

Hubspot-ovi online kursevi digitalnog marketinga pokrivaju sledeće teme:

Registracija je besplatna i po završetku kursa dobijaš priznati sertifikat.

Pored gore navedenih kurseva, oni takođe nude niz kurseva (bez sertifikata) koji pokrivaju optimizaciju za pretraživače, blogovanje, Facebook oglase i druge kanale marketinga na internetu.

Zašto se upisati na ovaj kurs?

Čak i ako ne planiraš da koristiš HubSpot alate u svojim marketinškim kampanjama, oni su uradili veoma dobar posao sa svojim onlajn kursevima. Možeš izdvojiti malo vremena i proći kroz one koji te zanimaju.

Sve kurseve predaju stručnjaci kao što su Sujan Patel i Matthew Barby, koji su priznati profesionalci za digitalni marketing sa dugogodišnjim iskustvom u industriji. Okruženje za učenje je jednostavno za korišćenje, a kursevi su besplatni.

  1. Udemy Kursevi(Neki kursevi su besplatni dok se neki plaćaju)

Udemy je jedna od najvećih platformi za učenje na internetu. Oni nude kurseve o brojnim temama koje pokrivaju sve oblasti marketinga od SEO-a do Google oglasa i prodaje.

Kursevi dolaze sa sertifikatima o digitalnom marketingu, ali nisu svi besplatni. Većina kurseva se plaća ali se može naići i na besplatne kurseve. Cene su nešto veće, ali možeš ih dobiti po nižoj ceni ako si dovoljno strpljiv zato što često imaju velike popuste. Prijavi se na Udemy, dodaj kurs na svoju listu želja i sačekaj period popusta.

Što se nas tiče preporučujemo Udemy kurseve jer su se pokazali kao jako kvalitetni u pogledu širine i dubine koju nude. Preporučili bismo ih svakome ko je željan da odvoji novac za kurseve.

  1. Skill Share Kursevi (Kursevi se plaćaju)

Skillshare je namenjen kreativcima koji žele da razviju nove veštine ili unaprede postojeće. Pošto se časovi fokusiraju na teme kao što su ilustracija, dizajn, fotografija, video, freelance i još mnogo toga što je prirodno privlačno; kreativni radnici (npr. dizajneri, kuvari, umetnici itd.), preduzetnici (npr. trgovci ili SEO-ovi), frilenseri ili mala preduzeća koji žele da naprave sledeći korak na svom kreativnom putu.

Put učenja preko Skillshare je dizajniran da ti pomogne da postigneš svoje ciljeve učenja sa ručno odabranim uzastopnim časovima koji će produbiti tvoj skup veština skupom odabranih časova koji se nadovezuju jedan na drugi. Put učenja je dostupan u nizu nivoa iskustva od početnika do naprednog.

  1. Linkedin Learning Kursevi(Kursevi se plaćaju)

Da li si znao/la da je LinkedIn Learning jedna od vodećih platformi za učenje na internetu?

Siguran sam da si čuo/la za Lynda.com jer je to jedna od najstarijih platformi za e-učenje, osnovana pre 20 godina. Lynda.com se spojio sa LinkedIn-om i 2017. godine prešao na LinkedIn Learning. Nudi 18.000+ kurseva iz poslovnih, kreativnih i tehnoloških oblasti. Ima rastuću zajednicu od 800+ miliona korisnika u više od 200 zemalja širom sveta.

LinkedIn Learning nudi onlajn kurseve iz poslovnih, kreativnih i tehnoloških predmeta. Svi kursevi se odvijaju samostalno, što ti daje fleksibilnost da učiš bilo kada i bilo gde. LinkedIn Learning ti omogućava da kupiš pojedinačni kurs, ili se možeš pretplatiti na njegov mesečni ili godišnji plan koji uključuje 1-mesečnu besplatnu probnu verziju. Instruktori su stručnjaci za predmetna pitanja koji sarađuju sa LinkedIn Learning-om kako bi kreirali sadržaj visokog kvaliteta.

Ako želiš da razviješ tvoje veštine u digitalnom marketingu, LinkedIn Learning je onlajn platforma koju trebaš razmotriti. Njegovih 18.000+ kurseva predstavljeno je kroz video zapise koje vode stručnjaci, zajedno sa fajlovima vežbi i kvizovima koje možeš da preuzmeš u bilo kom trenutku na računaru ili pametnom telefonu.

Najbolji Youtube kanali za učenje digitalnog marketing

  1. Neil Patel

Neil Patel je jedan od najuspešnijih, sveprisutnih digitalnih marketara.

Reći da je zauzet je malo reći.

Ne samo da vodi svoj Neil Patel Digital, već je i suosnivač Crazi Egg-a i mozak koji stoji iza besplatne alatke za ključne reči Ubersuggest.

Velike su šanse da si pročitao/la neki od njegovih brojnih članaka ili knjiga, ili si ga čuo/la kako govori, ili gledao/la neki od njegovih video zapisa.

On je svuda, bilo gde da pogledaš.

Njegov marketinški put je započeo davne 2001.

Napravio je svoju prvu veb stranicu sa 16 godina i platio nekoliko marketinških firmi da pomognu u njenom razvoju, ali je samo na kraju bio opljačkan.

Kako je rekao, morao je da nauči marketing jer nije imao izbora.

Kako je vreme odmicalo, postajao je dobar u tome, ali će biti potreban još jedan korak pre nego što se bavi digitalnim marketingom kao karijerom.

Njegov Youtube kanal je takođe veoma raznovrsan. Tu ćeš pronaći sve od SEO-a, marketinga preko društvenih mreža i mnoge druge. Takođe ima i blog neilpatel.com na kome objavljuje članke jako često. Mnogi ljudi su zapanjeni koliko sadržaja se redovno objavljuje na njegovom blogu.

Njegov blog zarađuje 2,3 miliona posetilaca svakog meseca.

Neil ima urednički tim koji mu pomaže, kao i pojednostavljen proces kreiranja sadržaja.

Počinje pronalaženjem tema u svom prostoru i sadržaja od strane konkurenata koji su dobro prošli.

Zatim pronalazi druge uglove iz kojih može da se pozabavi tim temama, bilo da je u pitanju drugačiji obrt, drugačiji format ili unošenje drugačijeg medija.

On drži svoje postove jednostavnim i direktnim, a cilj je uvek da podstakne saobraćaj i izazove komentare.

  1. Ahrefs

Ahrefs je SEO softverski paket koji sadrži alate za izgradnju linkova, istraživanje ključnih reči, analizu konkurenata, praćenje pozicija na Guglu i revizije sajtova. Većina funkcija unutar Ahrefsa dizajnirana je za marketinške profesionalce.

Ukratko: Ahrefs je SEO alat dizajniran da pomogne ljudima da se bolje rangiraju na Google-u.

Na njihovom Youtube kanalu ćeš pronaći sve što se tiče SEO optimizacije. Tako da ako te to zanima samo napred!

  1. HubSpot Marketing

Hubspot marketing Youtube kanal pokriva sve moguće teme o marketingu. Čak ide i šire od toga pokrivajući teme o veštačkoj inteligenciji i kakav ona ima i kakav uticaj će imati u godinama koje slede. Tako da dodaj i ovaj Youtube kanal na svoju listu.

  1. Semrush

SEMrush je softver koji pomaže kompanijama u vođenju digitalnih marketinških strategija, poput SEO kampanja. Ovaj sveobuhvatni digitalni marketinški program pomaže ti da pokreneš SEO, plaćanje po kliku (PPC), društvene mreže i kampanje za marketing sadržaja. Za ovu stranicu, fokusiraćemo se na korišćenje SEMrush-a za SEO.

Pomoću SEMrush-a možeš identifikovati trendove koji se javljaju u okviru tvoje industrijske niše. On revidira tvoj SEO na stranici i pomaže ti da poboljša tvoje stranice. Ovo ti omogućava da bolje razumeš tvoju stranicu i optimizujetš je za SEO za bolje generisanje potencijalnih klijenata.

Pored toga, SEMrush ti pomaže da identifikuješ vredne ključne reči za tvoju kampanju. Naučićeš koje ključne reči tvoja konkurencija koristi i kako se rangiraju u pretraživačima. To ti daje obilje uvida u to kako se nositi sa konkurencijom.

Ovaj softver je dizajniran za ljude kojima je potrebna pomoć u digitalnom marketingu. Ako imaš ograničeno iskustvo ili znanje, SEMrush ti olakšava razumevanje i korišćenje SEO.

Njihov Youtube kanal je takođe veoma kvalitetan. Pokriva većinski teme o optimizaciji za pretraživače(SEO). Zato pogledaj i njihov kanal i dodaj ih na tvoju listu.

  1. Alex Cattoni

Alex Cattoni je kopirajter, govornik i osnivač Copy Posse; globalna armija autentičnih kopirajtera sa strašću za stvaranje zajednice, kredibiliteta i konverzija sa rečima. Aleks ima 10+ godina iskustva u onlajn marketingu i brendiranju. Ona je sudomaćin Flight Club Mastermind i kreator Copy Posse Launch Pad Coaching programa.

Njen Youtube kanal pokriva mnoge teme od kopirajtinga, marketing preko društvenih mreža, imejl marketing i mnoge druge.

  1. Vanessa Lau 

Vanessa Lau je kanadska preduzetnica, stručnjak za content marketing i marketinški strateg sa procenjenom neto vrednošću od više od 5 miliona dolara.

Osim što je uspešna poslovna žena, ona je i poštovana majka i supruga. Udata je sa troje dece i živi van Toronta, Ontario.

Citirana je u Wall Street Journalu i Forbesu zbog svog uspeha u društvenom sadržaju i strategiji internet marketinga.

Vanessina kompanija iz Montreala, The Lau Group (TLG), pomaže preduzećima i kreatorima sadržaja da prošire svoj doseg koristeći različite društvene kanale.

TLG je utrostručio svoj prihod otkako je preuzela funkciju generalnog direktora pre samo dve godine, uz održavanje profitabilnosti svake godine.

  1. GaryVee

Gary Vaynerchuk, takođe poznat kao Gary Vee, je majstor društvenih medija. On je prestižni glavni govornik i voditelj podkasta, kao i autor mnoštvo bestselera. On je suosnivač softverske kompanije za rezervacije restorana Resy i Empathy Wines. Prvo poznat kao vinski kritičar koji je proširio vinski biznis svoje porodice, Vaynerchuk je sada poznatiji po svom radu u digitalnom marketingu i društvenim medijima kao predsednik njujorške kompanije za komunikacije VaynerX, i kao Izvršni direktor VaynerX podružnice VaynerMedia.

  1. Brian Dean

Brian Dean je osnivač i izvršni direktor kompanije Backlinko, blog o optimizaciji za pretraživače (SEO) i marketinške strategije.

Dean je pokrenuo Backlinko 2012. godine kako bi pomogao marketerima da povećaju svoje prisustvo na mreži sa svojim SEO strategijama i metodama za ispravno generisanje povratnih veza.

Od njegovih članaka u Forbes Magazine, Inc Magazine i još mnogo toga, do istorije klijentele u radu sa Fortune 500 kompanijama, njegovo međunarodno priznanje kao stručnog SEO stratega je zagarantovano.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *